Veelgestelde Vragen Hieronder vindt u een overzicht van de meeste gestelde vragen en hun antwoorden. » Wat kan ik met Intermont Werkmaterieel? Via Intermont Werkmaterieel kunt u vanaf iedere locatie en op elk gewenst moment de verzekeringen van uw werkmaterieel raadplegen en/of wijzigen. Bekijk de handleiding voor een complete uitleg over de functionaliteiten. » Waar kan ik mijn inloggegevens opvragen? Heeft u nog geen inloggegevens of bent u deze kwijt? Dan kunt u contact met ons opnemen. » Is er een helpdesk? Bij vragen over de werking van Intermont Werkmaterieel kunt u contact opnemen met Intermont Assuradeuren B.V. via 072 711 34 44 » Zijn mijn gegevens beveiligd? Ja, uw gegevens zijn slechts inzichtelijk en pas te wijzigen wanneer er is ingelogd met uw persoonlijke inloggegevens. Bewaar deze gegevens dan ook op een veilige plaats. » Zijn nieuwe objecten meteen verzekerd? Zodra u een nieuw object aanmeldt is deze verzekerd. » Hoe kan ik een schade aanmelden? Een schade kunt u telefonisch aanmelden via 072 711 34 44 » Van wie is Intermont Werkmaterieel? Intermont Werkmaterieel is eigendom van Intermont Assuradeuren B.V.